söndag 2 december 2012

Bellas tävling

Hittade en rolig tävling hos Bella där vinnare vinner ett hemlig paket med böcker. Tävlingen kan du hitta här.
Älskar tävlingar med hemlig innehåll, man kanske hittar sin favorit bok där, vem vet?

Mitt bästa julminne: 
På senaste år har julen inte varit min bästa med jag tror för två är sedan åkte jag, min pojkvän och min mamma på en julkryssning. Det var riktigt skönt att inte behöva tänka på något, allt var redan fixat där. Det var första gången på många år min mor inte jobbade under jul och det var därför riktigt kul att få vara med henne. Det var också riktigt skönt att slippa se mamma stressa över att ta hand om maten eller julklappar som vi sa resan var en julklapp i sig. Även fast vi inte gjorde så mycket var det skönt att bara slappna av och bara ta det lugnt.

1 kommentar:

  1. Låter som ett riktigt härligt minne! Skönt att skippa all julhets :)

    SvaraRadera