torsdag 6 december 2012

6 December

6 December - Favorittitel (på en bok, så klart)
     Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva
av Ann Heberlein

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag fick jag också mina recensions ex från Mörkesdottir förlag, Halvblod och Vingar av glas av Sofie Trinh Johansson. Har velat läsa Halvblod redan sedan det var reklam för boken på Facebook. Vann den för några veckor sedan på tradera men säljaren kontakta mig aldrig. Men idag äntligen fick jag den! Visste inte att den var så lång, är som en tegelsten så det var riktigt tungt att bara hem paketet i kylan. Men helt klart värt det.

1 kommentar:

  1. Jag köper alldeles för många böcker, och att jag dessutom ska beställa en stor en till nyår hjälper ju inte saken. :P

    Sv1: Japp, älskade den! Synd att det inte blev mer än två säsonger :(

    Sv2: Visst gör den det! Längtar så efter att se om den går upp mot boken. Får hoppas!

    SvaraRadera