måndag 3 december 2012

3 Decemeber

3 December - Jag önskar att jag skrev den boken.
Jag vet inte riktigt om jag skulle tycka om att skrivit någon av min favorit böcker, det är något att läsa och inte riktigt veta vad som ska hända. Men jag önskar jag var/är en författare och kan skriva egna historier men tyvärr har jag inte riktigt någon bra fantasi eller så ger jag bara upp.
Men om jag skulle vara tvungen att välja någon skulle jag nog säga Sagan om Ringen. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Och nu vid jul är det massa bloggar som håller tävlingar. Tycker jag är jätte kul och hoppas att jag kan ha tur någon gång i alla fall ;)

Andypanda har en tävling där man ska skriva om hur en underbar jul är för dig och då kan man vinna 200 kr från Adlibris. Du kan läsa mer om det här.

På tal om Adlibris, så har jag ett paket där och hämta idag. Yey!
Men självklart när jag var ute och gick och precis när jag kom in för dörren fick jag sms att jag kunde hämta paketet. Jag var ju precis där! SUCK! Blir att hämta det idag efter min grupp.

Ska kanske göra min fösta bookhaul men jag vet inte riktigt om jag vågar. Vi får se, vi får se.


3 kommentarer:

  1. Gillar också att inte riktigt veta vad som händer i en bok!
    SV: Ja, det är jobbigt. Men Jag hoppas att man får lite förklaring snart! ;)

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill också hämta paket från Adlibris ju! ;)

    Sv: Ja, och det var nog den första boken jag läste som slutar med en cliffhanger :(

    Har du läst uppföljaren? :)

    SvaraRadera
  3. Sv: Okej. Om jag inte får den i julklapp kommer jag beställa den :) Den och "The Fault in Our Stars" är böckerna jag vill ha mest just nu :)

    SvaraRadera