tisdag 18 december 2012

17 - 18 December

17 December - En bok du aldrig kommer att glömma

Pojken som kallades Det. 



18 December - Ebba behöver hjälp med en bok som hon inte minns namnet på. Tyvärr känner jag inte till boken och kan därför inte hjälpa.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag har fått hem en hel del böcker de här två veckorna fick även hem en recensions ex från Rabén & Sjögren som jag redan har läst och recenserat. Tack igen!


I am Number Four - Pittacus Lore
The Power of Six - Pittacus Lore
The Rise of Nine - Pittacus Lore
Cinder - Marissa Meyer
Opal - Jennifer L. Armentrout
The Maze Runner - James Dashner
The Scorch Trials - James Dashner
The Death Cure - James Dashner
Miss Peregrines hem för besynnerliga barn - Ransom Riggs

Nu har jag bara ett paket kvar från Bokia som ska komma och boken jag bytte till mig av Nellon sen har jag verkligen köp stopp, har alldeles för många olästa böcker just nu. 

2 kommentarer:

  1. Cinder är jättebra! (I alla fall den svenska översättningen ;))

    SvaraRadera
  2. Jag vill läsa Cinder så mycket!
    SV: Ja, den är väldigt bra! En av dom bästa översättningarna också!

    SvaraRadera