onsdag 12 december 2012

11 och 12 December

Blev inget bloggande igår  för min kära pojkvän fyllde 21, grattis till dig älskling!

11 December -En bok du vill läsa, men inte har
Typ jag vill ha alla böcker, skojar inte där.
Har några böcker på väg hem till mig som jag verkligen vill läsa men jag tror inte dom räknas så jag måste säga Ruby Red av Kerstin Gier

12 December - En bok som du sträckläste
Den första boken som kommer upp är nog fjärde Harry Potter boken, Harry Potter and the Goblet of Fire. Den ringde jag till skolan och sa att jag var sjuk så jag kunde läsa den. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Massa tävlingar här till jul.
Hos boktjuven kan två st vinna 200 kr från Adlibris. Skynda på att vara med för deadlinen går snart ut.

Och jag såg precis att jag faktiskt har vunnit något! Första gången yes!
Jag vann Den vita katten postern hos Frida. Kommer se jätte snyggt i lägenheten, vet precis vart jag ska hänga den!

1 kommentar:

  1. Jag beundrar människor som sjukanmäler sig för att stanna hemma och läsa! ;D

    SvaraRadera