fredag 7 december 2012

7 December

7 December - En bok som har ändrat din åsikt om något helt och hållet oviktigt

True Blood eller Sookie Stackhouse series som böckerna heter och Vampire Diaries visar att bara för en tv-serie är så sjukt bra så betyder det inte att böckerna är det, snarare det kan vara helt och hållet tvärtom.
True Blood böckerna kunde jag läsa med Vampire Diaries kunde jag inte ens ta igenom så dålig tycker jag böckerna är.
Det som är mest sjukt är att jag har dom böckerna både på svenska och engelska, bara för de svenska omslagen är så sjukt fina. När jag tänker efter tror jag att jag har True Blood böckerna på svenska och engelska också och det är av samma orsak, de svenska böckerna har sjukt snygga framsidor (det är bilder på skådespelarna)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar