tisdag 12 mars 2013

Top Ten Tuesday - Books At The TOP Of My Spring 2013 TBR list!


Varje vecka anordnar The Broke and the Bookish en Top Ten Tuesday där man anger sina 10 favoriter i veckans valda ämne.
Veckans Top Ten Tuesday  är: Top Ten Books At The TOP Of My Spring 2013 TBR list!.
Jag tog det som att det inte behöver vara böcker som kommer ut på våren utan böcker man planerar att läsa under våren. Tog också först och främst böcker jag har i bokhyllan men också några böcker som inte riktigt har kommit ut än men som jag vill ha, gärna igår. 



10. Wither (The Chemical Garden #1) - Lauren DeStefano
9. Everneath (Everneath #1)- Brodi Ashton
8. The Iron King (The Iron Fey #1) - Julie Kagawa




7. Angelfire (Angelfire #1) - Courtney Allison Moulton
6. Legend (Legend #1) - Marie Lu 
5.  Born at Midnight (Shadow Falls #1) - C.C. Hunter 




4. Half-Blood (Covenant #1) - Jennifer L. Armentrout
3. The Elite (The Selection #2) - Kiera Cass
2. Requiem (Delirium #3) - Lauren Oliver



1. Clockwork Princess (The Infernal Devices #3) - Cassandra Clare

2 kommentarer:

  1. Många böcker jag kände att jag måste läsa förutom Requiem då jag redan har läst den och älskar den :)

    SvaraRadera
  2. Bra lista! Jag hoppas du gillar Born at Midnight, en av mina favoriter! :)

    SvaraRadera