söndag 17 mars 2013

Stacking The Shelves [3]

Bara ett litet snabbt inlägg innan jag går tillbaka till sängen, ligger nämligen i feber och har influensan.


Började hos Tynga's Reviews. Stacking the Shelves  handlar om att man delar med sig av de böcker som vi har utökat våran bokhylla/boksamling med. Det kan vara böcker man har köpt i butik eller online, bok man har fått från kompis, lånat från biblioteket eller kanske en e-bok som man har köpt/fått. 

Inte så många böcker den här veckan men jag har ändå gett upp mitt köpförbud. Det går inte bara inte så jag har klickat hem ett par stycken böcker till. Man får ju passa på när man faktiskt har pengar. 


The Iron Fey Boxed Set: The Iron King, The Iron Daughter, The Iron Queen, The Iron Knight (The Iron Fey #1-4) - Julie Kagawa
Requiem (Delirium #1) - Lauren Oliver
Själlös (Parasol Protectorate #1) - Gail Carriger

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas att du kommer gilla Själlös, fast det oroar jag mig inte särskilt mycket över, inte när den har lyckats fängsla så många av oss bokbloggare! Den är hur som helst superbra, ser fram emot din recension :D
    Åh, The Iron Fey-serien! Vill så hemskt gärna läsa den, de verkar så bra ;)
    Längtar, längtar, längtar tills Requim kommer ut på svenska så att jag kan ha hela den kompletta serien och dessutom få läsa fortsättningen! Pandemonium slutade ju i värsta cliffhangern!^^

    SvaraRadera
  2. Hoppas du gillar The Iron Fey, jag älskar den serien. Ska bli kul att se vad du tycker om Requiem, jag tyckte den var jättebra. :)
    Krya på dig! <3

    SvaraRadera
  3. Ååå boxen med alla Iron fey böcker vill jag med ha! Jag är så sugen på att börja läsa den serien, tror den är riktigt bra!

    SvaraRadera