torsdag 7 mars 2013

Igår kväll tänkte jag att nej nu ska jag inte köpa mer böcker försen min olästa böcker har gått ner till minst 20 stycken (har runt 50-60 olästa just nu). Jag var riktigt taggat på det faktiskt och kände det här kan jag ju faktiskt klara av, har ju flera bra olästa böcker i bokhyllan ändå. MEN NEJ!
Vaknar upp och ser att jag har fått ett mejl från The Book Depository och att jag får 10 % rabatt på valfri bok. 
Och inte kan jag hålla mig och självklart måste jag köpa en bok.

Jag har ett problem, jag kan verkligen inte sluta köpa böcker! 

1 kommentar:

  1. Haha jag lider av samma åkomma. Varje månad tänker jag att jag ska köpa max en bok, och bara till nån av de serier som är ofullständiga här hemma. Och så sitter jag där till slut ändå och hittar såååå mycket bra jag bara måste ha.

    SvaraRadera