lördag 9 mars 2013

Stacking the Shelves [2]


Började hos Tynga's Reviews. Stacking the Shelves  handlar om att man delar med sig av de böcker som vi har utökat våran bokhylla/boksamling med. Det kan vara böcker man har köpt i butik eller online, bok man har fått från kompis, lånat från biblioteket eller kanske en e-bok som man har köpt/fått. 


Den här veckan har jag fått hem 10 ny böcker, eller tekniskt sett så fick jag 6 i lördags typ en timme efter jag la ut min första Stacking the Sheleves inlägg. Så jag tycker vi börjar med dom. De är köpta på ICA Maxis rea som jag fick i från min pappa i försen födelsedags present. 


Deluxe (Luxe #1) - Anna Godbersen
Rivaler (Luxe #2) - Anna Godbersen 
 Avund (Luxe #3) - Anna Godbersen 
Ögat över månskäran (Gemma Doyle #1) - Libba Bray
 Upprorsänglar(Gemma Doyle #2) - Libba Bray 
 Längtans rike(Gemma Doyle #3) - Libba Bray 

Sen har jag också fått hem två böcker från bokbyte och två recensionsexemplar, den ena från Styxx den andra från B. Wahlströms. Tack igen! 

Rör mig inte! (Shatter me #1) - Tahereh Mafi
Chanslös (Parasol Protectorate #2) - Gail Carriger
Allison Hewitt Is Trapped (Zombie #1) - Madeleine Roux
Blood Red Road (Dust Lands #1) - Moira Young

Många böcker den här veckan med men nu är det köp stopp till min olästa lista har kommit ner till minst 20 eller kanske till och med 10 (räknar då mina engelska böcker). Har dock några recensionsex påväg hem, några förhandsbokningar och böcker jag beställde hem innan köpstoppet. MEN DET ÄR ALLT! 

2 kommentarer:

  1. Åh så kul de ska bli att läsa om "Allison Hewitt Is Trapped" den har jag varit nyfiken på länge!

    SvaraRadera
  2. Ska bli roligt och höra vad du tycker om Blood Red Road! Jag älskade den, när man väl har kommit förbi problemet med språket! :)

    SvaraRadera