lördag 30 mars 2013

Stacking the Shelves [4]


Började hos Tynga's Reviews. Stacking the Shelves  handlar om att man delar med sig av de böcker som vi har utökat våran bokhylla/boksamling med. Det kan vara böcker man har köpt i butik eller online, bok man har fått från kompis, lånat från biblioteket eller kanske en e-bok som man har köpt/fått. 

Den här veckan har jag fått hem hela 8 stycken böcker, eller ja ena boken fick jag förra veckan men tyckte det var onödigt att göra ett inlägg för bara en bok. Inte nog med det har jag ytligare 13 böcker på väg hem till mig, 12 ifrån amazon som borde komma runt 9 april och Clockwork Princess från The Book Depository som jag dock redan har läst.

 Lite suddig men jag är för lat för att ta om bilden.. 


The Mark of Athena (Heroes of Olympus #3) - Rick Riordan 
The Son of Neptune (Heroes of Olympus #2) - Rick Riordan
Beautiful Disaster (Beautiful #1) - Jamie McGuire
Mila 2.0 (MILA 2.0 #1) - Debra Driza
Half-Blood (Covenant #1) -  Jennifer L. Armentrout
Pure (Covenant #2) - Jennifer L. Armentrout 
Deity (Covenant #3) - Jennifer L. Armentrout 
The Beginning: Born at Midnight and Awake at Dawn (Shadow Falls #1-2) - C.C. Hunter 


Som ni ser har jag gett upp mitt köpstopp, det går bara inte. Jag mår som bäst när jag beställer hem böcker och nu när jag har en period att jag är ganska deprimerad så känns det rätt att göra allt jag kan för att må bra. 

Och till sist..
GLAD PÅSK

12 kommentarer:

  1. Är så avundsjuk på din Mila 2.0 är ju så sjukt snygg, skriv recensionen NU!! haha

    SV: Alltså det handlar nog mest om att ha tur och det finns ju inte så mycket engelska böcker där, sen är det bara att leta leta leta typ..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Jag ska, har bara svårt att skriva den får inte ut mina tänkar på ett bra sett :P

      Radera
  2. Ska bli kul att se dina recensioner för Heroes of Olympus serien! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är lite nervös över att börja på serien faktikst :O

      Radera
  3. Så roligt när man får hem en hög med böcker :D Ser fram emot att se vilka de övriga böckerna är. Själv väntar jag på en bok till innan jag fått alla böcker i min stora bokbeställning. Nyfiken på vad du tycker om Covenant serien, funderar på om det är en serie som jag ska satsa på eller inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stora bokbeställningar är helt klart det bästa som finns.
      Hittils älskar jag Covenant, påminner mig om Vampire Academy :)

      Radera
  4. Jag mår också väldigt bra när jag beställer hem böcker, allra helst när jag egentligen mår dåligt. Amazon/TBD beställningen jag gjorde nyligen fick jag mest för att jag mest bara hade grinat i 2 dagar. Hoppas du mår lite bättre snart! <3
    Och jag hoppas du gillar Shadow Falls-serien (som jag tokälskar!), och de andra böckerna med såklart. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man mår verkligen bättre när man beställer hem böcker så varför sluta då liksom?

      Radera
  5. Åh jag vill ha Covenant-serien! Sjukt snygga omslag och böckerna verkar riktigt bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läser första boken nu och den är sjukt bra! :D

      Radera
  6. The Son of Neptune och The Mark of Athena är båda jätte bra! Glad påsk och hoppas du mår bättre snart <3

    SvaraRadera