torsdag 21 mars 2013

Minirecensioner x2 - Dead in the Family och Free Four

Titel: Dead in the Family
Författare: Charlaine Harris
Serie: Sookie Stackhouse #10
Språk: Svenska/Engelska
Antal Sidor: 311
Betyg: 1 2 3 4 5
Tankar och funderingar:
Är så förvånad över att jag har läst 10 böcker i den här serien och ännu inte tröttnat! Jag älskar Sookie och Erik tillsammans, har alltid hoppats på de två i slutet så jag hoppas verkligen det håller men vad som helst kan hända i tre böcker till. Hände inte sådär jätte mycket saker men den var ändå så spännande att man inte tröttnade. Kan verkligen inte vänta med nästa bok i serien! 


Titel: Free Four: Tobias Tells the Story
Författare: Veronica Roth
Serie: Divergent #1.1
Språk: Svenska/Engelska
Antal Sidor: 13
Betyg: 1 2 3 4 5
Tankar och funderingar:
Älskar att äntligen få komma in Tobias/fours huvuud och få reda mer på vad han tycker och tänker, dock förblir han lika mystisk som tidigare. 
Nu vill jag läsa mer i från hans perspektiv så jag hoppas på antingen mer noveller eller att sista boken i serien kommer bli uppdelad i Tris och Tobias POV. Mer Four till folket!



5 kommentarer:

  1. Åh jag måste läsa Free four! Var har du köpt/fått din från?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag sökte på den på internet. Tror det kan ha varit på epubbud om jag minns rätt.

      Radera
  2. Köpte för någon månad sen böckerna nr. 5-10 i Sookie Stackhouse serien och efter din recension längtar jag bara ännu mer efter att så läsa dem! Vilken av de tio böckerna du läst än så länge är din fovorit?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste vara bok nummer fyra när Eric har inget minne kvar. Helt klart min favorit! Eric in my heart! <3

      Radera