tisdag 26 mars 2013

Slut!?

Såg att Petra hade läst om I morgon när kriget kom böckerna när jag var och stalka hennes blogg.
Då fick jag fick världens lust att köpa hem böckerna, läste de fyra första böckerna för flera år sedan och avgudade dom, så självklart vill jag ha dom i min bokhylla. Då visar det sig att de är slut ÖVERALLT på svenska och verkar vara omöjlig att få tag på (på svenska alltså).

Så har du serien och vill hemskt gärna bli av med dom så köper jag dom gärna! 
Annars tycker jag de ska göra en bokbox på alla böcker på engelska så jag kan köpa hem alla på direkten, serien är ju faktiskt avslutad och att jag älskar bokboxar. 


10 kommentarer:

  1. Har du kollat om de finns på bokborsen.se? där brukar jag leta & hitta böcker som är slutsålda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. har faktikst inte hört talas om den sidan innan, tack så mycket! <3

      Radera
  2. Jag vill oxå ha böckerna i min bokhylla! Jag vet att jag läste dessa när jag var typ 15 och gillade dom riktigt mycket, är lite sugen på att läsa om dom nu.. fast de verkar bli på engelska då. Hittar inte heller böckerna på svenska, de har nog slutat trycka upp dom...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så tråkigt när det hände. Jag minns att jag fick första boken på McDonalds en gång i tiden men den gick sönder för den var så sönderläst. :P

      Radera
  3. Jag äger de 3 första på svenska, och jag har aldrig tänkt att läsa dem. Så jag kan tänka mig att sälja :)

    SvaraRadera
  4. Eller vänta lite här! Det kan vara så att jag äger 2 till böcker i serien!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh maila mig gärna vad du kan tänka dig sälja dom för osv! <3
      madeleine.knutsson@gmail.com

      Radera
  5. Jag fick köpa de 4 första böckerna begagnade när jag köpte mina. Tråkigt att de är slutsålda hos förlagen. :/
    Här finns åtminstonde några utav böckerna:
    http://www.bokborsen.se/page-start?sallstr=john+marsden&issearch=1&maincat=1&sall=1&cpage=1

    SvaraRadera