söndag 7 april 2013

två till böcker på min byta böcker lista!

Jag har två till böcker på min byta böcker lista. 
Den första är The Iron Knight (Iron Fey #4) för jag har två exemplar på den och den andra är Beautiful Disaster (Beautiful #1) (bortbytt) jag byter bort den då jag kommer få hem den som på svenska i stället. 

(mer böcker här)


Om ni är sugen på att byta så är det bara att du kommenterar eller mejlar mig på madeleine.knutsson@gmail.com

Jag är mest intresserad av paranormal romance böcker men annat kan slinka in också, det är bara att du skriver vilka/vilken böcker du har som du kan tänka dig byta med. 

8 kommentarer:

  1. Åh, jag vill ha Beautiful Disaster!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är tyvärr inte sugen på någon av böckerna på din lista (böt precis med varandra så) men säg gärna till när du uppdaterar listan!

      Radera
  2. Hejsan! Du har fått en utmärkelse på min blogg! (Liebster Blog Award)

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna ha beautiful disaster, har ju en bokbytar sida vet inte om det finns något du vill ha men säg till isf!http://bokparadis.blogg.se/2013/january/bokbyte-2.html#comment

    byter även ödesbunden, en ädeldöd..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittade tyvärr inget som intresserade mig, men om du uppdaterar listen så säg gärna till! :)

      Radera
  4. Nu har jag faktiskt uppdaterat listan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg det! Kommenterade också så det är bara att du tittar vad jag skrev ;) :)

      Radera