söndag 7 april 2013

Liebster Blog Award

Jag har fått utmärkelser av Min bok kista, tack så mycket! 
Taggen/utmärkelsen går ut på att man ska svara på nio frågor och sedan skicka vidare den.



Vad ville du bli när du var liten?
 Jag har velat varit så många saker när jag var liten, men högst på listan har alltid varit Veterinär.

Vad är du idag?
 22 årig bok och tv-serie tokig tjej som inte har en aning om framtiden, som i övrigt skrämmer mig... 

Vart vill du helst resa?
 Japan! Skulle jätte gärna vilja åka tillbaka till Island någon gång också.

Var ser du dig själv om fem år?
Att tänka på framtiden skrämmer mig så tror jag hoppar över frågan 

Rött eller vitt?
 RÖTT! 

Sommar eller vinter?
 Jag är inte så förtjust i solen (vampyr?! hehe) så måste säga vintern. Annars är favorit årstiden höst. 

Skog eller hav?
 Skog otroligt nog även fast jag har värsta fobin för myror! Fast havet är underbart också, har typ vuxit upp där då nästan hela min familj är båttokiga. Så kan man ta båda?

Vad gör dig ledsen?
Allt, jag har så lätt för att gråta att det nästan är pinsamt. Kan gråta till allt, om jag hör något sorgligt kanske på radion så gråter jag floder i flera timmar.

Vad är det bästa du vet?
Min pojkvän! Utan honom skulle jag vara så "lost". Mina katter är också det bästa jag vet, när de inte är jobbiga. 

Nu är det meningen att jag ska skicka vidare de här 9 frågorna till fem andra bloggare, dock vet jag inte vilka som har gjort frågorna eller inte så jag tar tre bloggar som jag har för mig inte har svarat på frågorna. 

Först ger jag utmärkelsen till Cecilia på Book Obsession, en mer underbar tjej kan man inte hitta! Vi pratar ofta och länge på facebook och hon är den första personen jag har träffat som jag bara har pratat på internet först, en av de roligaste dagen jag någonsin har haft. 

Sedan får Petra på Petras Bokblogg utmärkelsen ifrån mig, hon är orsaken till jag började blogga! Jag stalkar hennes blogg flera gånger per dag och när hon säger att en bok är bra så köper jag alltid boken, och då får massa nya favorit böcker.

Sist ger jag utmärkelsen till Cecilia och Gottfrid från Vår Bokvärld, de två har en sådan mysig blogg är verkar vara två supergulliga personer. Jag blir alltid glad när de lägger ut något på sin blogg, plus så är jag så avis på Cecilia som har en pojkvän som tycker om att läsa.  

6 kommentarer:

  1. ÅHH, TACK för de fina orden Maddie! Det värmer verkligen när jag läser dem :D Glöm inte att du är minst lika underbar själv! :')

    SvaraRadera
  2. Verkar vara hyfsat många som velat bli veterinärer men väldigt få som blev det ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man måste ha så sjukt höga betyg har jag för mig.

      Radera
  3. Åh, tack snälla! Du gjorde precis min dag. :) Din blogg är, och kommer alltid att vara, en av mina största favoriter! <3

    SvaraRadera