lördag 13 april 2013

Stacking The Shelves [6]


Började hos Tynga's Reviews. Stacking the Shelves  handlar om att man delar med sig av de böcker som vi har utökat våran bokhylla/boksamling med. Det kan vara böcker man har köpt i butik eller online, bok man har fått från kompis, lånat från biblioteket eller kanske en e-bok som man har köpt/fått. 


Den här veckan har jag bara fått hem en bok och det är från bokbytet med Nelly
Jag hade dock hoppats att jag skulle ha fått hem Underbara Helvete den här veckan men jag hade inte så tur. 

Och ja, jag var för lat att bara ta kort på en bok. 


5 kommentarer:

  1. Jag köpte precis samma bok idag! Dock med ett annat omslag :)

    SvaraRadera
  2. Varifrån har Underbara Helvete Street Teamet kommit ifrån? Har sett det på massa bokbloggar, men inte hittat något mer om det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi blev mejlade om det ifrån förlaget

      Radera
    2. Prova och mejla Malin från Kalla Kulor så kanske du också får vara med :)

      Radera