lördag 27 april 2013

Stacking the Shelves [8]


Började hos Tynga's Reviews. Stacking the Shelves  handlar om att man delar med sig av de böcker som vi har utökat våran bokhylla/boksamling med. Det kan vara böcker man har köpt i butik eller online, bok man har fått från kompis, lånat från biblioteket eller kanske en e-bok som man har köpt/fått. 


Den här veckan har jag fått hem en bok jag förhandsbokade för ett tag sen, har redan hunnit läsa ut den och jag kan inte vänta till sista delen kommer ut!
Boken jag pratar om är:



The Elite (The Selection #2) - Kiera Cass


4 kommentarer:

  1. Har beställt hem The Selection och längtar tills jag får läsa den!

    SvaraRadera
  2. Åh..jag är så avis. Trodde verkligen att min skulle hinna hem denna vecka men inte. :/
    Hoppas jag får den på måndag. :)

    SvaraRadera
  3. Svar; Det var så lite så! :) Längtar tills jag får läsa dina svar! :D

    SvaraRadera
  4. Åh jag vill också ha the Elite!! Dumma köpstopp :(

    SvaraRadera