lördag 20 april 2013

Stacking the Shelves [7]


Började hos Tynga's Reviews. Stacking the Shelves  handlar om att man delar med sig av de böcker som vi har utökat våran bokhylla/boksamling med. Det kan vara böcker man har köpt i butik eller online, bok man har fått från kompis, lånat från biblioteket eller kanske en e-bok som man har köpt/fått. 


Den här veckan har fyra böcker dykt ner i brevlådan, tre recex och en bok jag förhandsbokade för ett tag sedan. Två recex har jag redan hunnit läsa och läser för tillfället den sista recex just nu.
Det kliar jätte mycket i fingrarna att göra en stor beställning på amazon igen men måste vänta till jag har fått pengar igen. Att man alltid ska vara sugen på att köpa böcker när man antigen inte får eller inte har råd.


Rubinröd (Edelstein Trilogie #1) - Kerstin Gier
Safirblå (Edelstein Trilogie #2) - Kerstin Gier
Underbara helvete (Beautiful #1) - Jamie McGuire
Apollyon (Covenant #4) - Jennifer L. Armentrout


5 kommentarer:

  1. Är också super sugen på en stor Amazon beställning men försöker få ner antalet olästa böcker lite först..

    SvaraRadera
  2. Har precis läst Underbara helvete, tyckte den var så mycket bättre än vad jag hade väntat mig! Vad tyckte du?

    SvaraRadera
  3. Fina böcker du fått hem! :)
    Jag är själv också väldigt sugen på att göra en stor bokbeställning fast jag nyligen fått hem min hög med böcker, men tror jag ska vänta tills jag fått åtminstone hälften av dem lästa. Attans att det ska klia i fingrarna så xD

    SvaraRadera
  4. Svar: Precis så tycker jag också! XD

    SvaraRadera