tisdag 9 april 2013

Top Ten Tuesday - Favorite Books I Read Before I Was A Blogger


Varje vecka anordnar The Broke and the Bookish en Top Ten Tuesday där man anger sina 10 favoriter i veckans valda ämne.
Veckans Top Ten Tuesday  är: Top Ten Favorite Books I Read Before I Was A Blogger.
Måste dock säga att flera av böckerna har jag läst om när jag blev en blogger, men jag läste de faktiskt innan jag började blogga. 




10. Över näktergalens golv (Tales of the Otori #1) - Lian Hearn
9. Man kan inte säga allt - Peter Pohl
8. Död tills mörkret faller (Sookie Stackhouse #1) - Charlaine Harris


7. Rör mig inte! (Shatter Me #1) - Tahereh Mafi
6. Delirium (Delirium #1) - Lauren Oliver
5. Hush, Hush (Hush, Hush #1) - Becca Fitzpatrick 


4. City of Bones (The Mortal Instruments #1) - Cassandra Clare
3. Harry Potter serien - J.K. Rowling
2. Hungerspelen - Suzanne Collins


1. I morgon när kriget kom (Tomorrow #1) - John Marsden



2 kommentarer:

  1. Först tänkte jag att du hade så många nya böcker med men sen såg jag att du faktiskt inte bloggat sådär superlänge så det är ju logiskt :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror jag inte började blogga försen Oktober förra året så min top ten lista var ganska enkel :)

      Radera