onsdag 27 februari 2013

Nu sitter jag på bussen på väg till Stockholm och taggar bokrea. Eftersom Hallsberg har sämsta bokaffären och Örebro är inte sådär jätte mycket bättre heller så blev det att jag tog med pojkvännen och syster (som inte gillar böcker, logik jag vet) till Stockholm för att shoppa loss. 

Dock är det inte lika kul att sitta på en buss i 3 och en halv timme. Jag kan inte heller läsa då jag får jätte ont i huvudet så sitter och lyssna på ljudbok istället. Brukar oftast inte tycka om det men nu gjorde jag ett undantag.
Sitter och lyssnar på City of Fallen Angels av Cassandra Clare.
Först tog det ett tag innan varför jag jag kände igen killrösten som "läser" men det är ju Chuck från Gossip Girl! Jag bara älskar hans röst så jag sitter bara och njuter. 


Jag ska också träffa Cecilia från BookObsession också, vilket ska bli riktigt kul men nervöst! Vi ska så shoppa loss! 

2 kommentarer:

  1. Åh vad jag önskar att min budget det här året tillät att göra fynd på bokrean. Men det får förhoppningsvis bli nästa år.

    SvaraRadera
  2. Ska bli jättekul att träffas för första gången! Ser fram emot det! :D Trevlig resa upp (höll på att skriva rea x)) Hehe!

    SvaraRadera