lördag 23 februari 2013

I min brevlåda [4]

Först hade jag tänkt att spela in en bookhaul till dom här böckerna, men pojkvännen är hos mig hela helgen så jag får hoppa över det den här gången. 

Igen förlåt för dåliga bilder, jag hittar inte min kamera alls så får använda mobilen. 

Den här veckan fick jag hela 13 böcker! Alla böcker beställde jag hem på min födelsedag så då får man passa på ett beställa hem ett par stycken.



Bloodlines (Bloodlines #1) - Richelle Mead
The Golden Lily (Bloodlines #2) - Richelle Mead
The Indigo Spell (Bloodlines, #3) - Richelle Mead 
Dead in the Family (Sookie Stackhouse #10) - Charlaine Harris
Scarlet (Lunar Chronicles #2) - Marissa Meyer
Angelfall (Penryn & the End of Days #1) - Susan Ee
Nattens cirkus - Erin Morgenstern


Soul Screamers Vol. 1: My Soul to Lose • My Soul to Take • My Soul to Save (Soul Screamers #0.5, 1, 2) - Rachel Vincent
Soul Screamers Vol. 2: My Soul to Keep • Reaper • My Soul to Steal (Soul Screamers #3, 3.5, 4)  - Rachel Vincent
The Lost Hero (Heroes of Olympus #1) - Rick Riordan
Legend (Legend #1) - Marie Lu
Prodigy (Legend #2) - Marie Lu
Dead Witch Walking (The Hollows #1) - Kim Harrison 
(Minns ni när jag råka köpa del 8 i The Hollows serien? Nu äntligen tog jag tag och köpte första boken.)

Som sagt blev en hel del plus att jag förhandsbokade två böcker också.
Har ni läst någon av böckerna som jag listade? Kommentera gärna och skriv vad ni tyckte om den eller vilken bok ni tycker jag ska börja att läsa. 

14 kommentarer:

  1. Åh, så många bra böcker! Nu är jag riktigt avis :)

    SvaraRadera
  2. Legend är väldigt bra tycker jag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har hört väldigt mycket bra om den boken, måste plocka upp den snart. :)

      Radera
  3. Åh vad kul med så många böcker! :D Har inte läst någon av dem tyvärr, men vill gärna göra det (och har Bloodlines i bokhyllan). :)

    SvaraRadera
  4. WOW! Så många böcker! Ahh, vill också ha Prodigy, The Indigo Spell och Angelfall.

    SvaraRadera
  5. Åh vad många underbara böcker! :D

    SvaraRadera
  6. Nu blev jag ju nyfiken på massor med nya böcker. Inte bra, jag hinner ju inte med att köpa på mig i samma takt som listan på böcker jag vill ha fylls på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min att läsa hög blir aldrig mindre och mindre. ;)

      Radera
  7. Tänker precis samma sak att det är okej att beställa hem lite fler böcker när det är ens födelsedag ^^ Inte läst någon av böckerna innan, men 4 av dem planerar jag att beställa hem snart :) Vilka ISBN har Legend och Prodigy?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är man värd när man fyller! :)
      Här är ISBN du frågade efter :)
      Legend: 978-0-141-33960-3
      Prodigy: 978-0-141-33957-3

      Radera
    2. Tack så mycket igen! :D

      Radera
  8. Wow, en rejäl hög. Trevligt!

    SvaraRadera