fredag 1 februari 2013

Bookshelf tour 2013

Gav mig på att göra en bookshelf tour och det är första gången ni hör min röst, nervöst!
Kvaliten är inte den bästa för jag filmar med min mobil kamera och ibland glömmer jag att hålla upp den för att visa hela boken (speicellt i slutet av del 2) utan visar mest nederdelen.
Jag delade upp videon i två delar annars blev det för lång. Jag är också sämst på att uttala namn så jag säger nog fel många gånger.
Hur som helst, har har ni min bookshelf tour.

Obs!
Tessan upptäckte att den slutar tvärt, trodde jag höll mig under 10 min men tydligen inte, oh väl fick i stort sätt med alla böcker ändå. Orkar inte göra om. :)



<

10 kommentarer:

  1. Åh älskar bookshelf tours, är så roligt att se vad andra har i bokhyllorna :)

    SvaraRadera
  2. Videorna slutade mitt i allt men det gjrode inte så mycket för jag fick se nästan allt. Hur coola bokhyllor som helst!! Och du har jättemysig röst. Jättebra video!! Detta gjorde min fredag! :D Alltid kul med videos!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag som var säker på att jag höll mig under 10 min, men icke sa nicke. xD

      Radera
  3. Åh, riktigt många böcker och coola bokhyllor :)

    SvaraRadera
  4. Östlundhs böcker har jag på min to-read lista, är ganska nyfiken på dem. Så roligt att se bokbloggares bookshelf tours ploppa upp överallt :D

    SvaraRadera
  5. Jätteroligt att du gjorde en bookhaul! Gillade den jättemycket, lite tråkigt bara att man inte fick se de sista böckerna i vardera hylla. Bild, kanske? :P

    SvaraRadera
  6. Jag älskar bookshelf tours, kul att du delade med dig! Jättebra videor. :)

    SvaraRadera
  7. Vilken fin bookhaul, verkade som du hade en heldel olästa precis som jag! haha :)

    SvaraRadera
  8. Men åååh, jag älskar ju Vampire Diaries-serien. Dock läser jag den på engelska. Första boken var jag mest irriterad för inget stämde ju med serien, men när jag väl lärt mig att bortse ifrån det gillar jag den skarpt. Och i mitt huvud ser Damon precis likadan ut i boken som i serien :)

    SvaraRadera