onsdag 20 februari 2013

Jag brukar inte vanligtvis förhandsbeställa/boka böcker men i år är det allt för många böcker som jag vill ha på direkten. 

Eftersom jag inte är rik så tog jag de billigaste alternativen, så därför är det ifrån två olika hemsidor. 
Har man ingen stor inkomst som jag har (måste ju betala hyra och el och annat onödigt först) så är det bättre att köpa böckerna billigare och då också få fler istället för samma pris. Man är ju ändå ute efter innehållet eller hur?

Får dock hoppas att Clockwork Princess är i samma storlek som de jag redan har men det är inte hela världen ifall den inte skulle vara så. Tar man billigaste alternativet är det sånt som händer, har ändå flera stycker serier som inte har samma storlek på ändå. 

Först så bokade jag Requiem av Lauren Oliver hos Cdon. 


Och igår bokade jag Clockwork Princess av Cassandra Clare hos The Book Depository


Nu gäller det bara att stå ut med väntan. 

4 kommentarer:

  1. Håller med om väntan, jag har en handfull förhandsbeställningar som kommer droppa in här mellan februari - september...

    SvaraRadera
  2. Ååå jag vill så gärna ha dessa, speciellt Requiem! Älskade verkligen Pandemonium!

    SvaraRadera
  3. Ja, man får helt enkelt ta det billigaste som finns. Åh, vilket fint omslag till requiem. Måste ta och kolla hur omslagen för de två första ser ut också :)

    SvaraRadera