torsdag 14 februari 2013

Glad alla hjärtans dag på er alla! 

Först och främst vill jag tacka alla som grattade mig igår, blev så glad över alla kommenterar! Hjärta på er alla! 

Själv sitter jag här och gör allt annat än att skriva recensioner, har typ 6 böcker jag behöver skriva recensioner på men jag är för lat. Tror Februari är en lat månad för mig. Men nån dag i framtiden blir det att jag tar tag i recensions skrivandet. 
Men jag har faktikiskt varit duktig och fixat lite med bloggen, under fliken bokserier har nu fått bilder. Tog lite tid då inte alla serier hittade jag banners till så några fick jag ta och göra själv. Ganska nöjd om du frågar mig. 

ANYWAY, här får ni ett alla hjärtans dag kort ifrån mig! 


4 kommentarer:

  1. Åh, han är nog den enda anledningen till att jag skulle kunna tänka mig att fira alla hjärtans dag nån gång :) Lustig nog tillbringade jag också en del av dagen med att fixa till en flik med bokserier. Eller ja, jag hann börja i alla fall. Det tar mer tid än jag trodde att sitta och frilägga massor med bilder på böcker.

    SvaraRadera
  2. Jo jag vte har massa böcker att recensera men jag läser hellre än recenserar just nu, men blir ju bara jobbigare för en själv sen:P

    SvaraRadera
  3. Glad alla hjärtans dag i efterskott! <3 :)

    SvaraRadera