fredag 22 februari 2013

Minirecensioner x2 - Shadow och Wicked

Titel: Shadows
Författare: Jennifer L. Armentrout
Serie: Lux #0.5
Språk: Svenska/Engelska
Antal Sidor: 180
Betyg: 1 2 3 4 5
Tankar och funderingar:
Gullig bok om Dawson och Beth innan allt hände med dom. Väldigt kul att få se en annorlunda sida av Dawson. Jag är van med att läsa om lite suriga Dawson så det var riktigt kul att få se hans romantiska och gulliga sida. Vill helst inte ge en novell/förbok en full poängare men jag älskade verkligen den här boken. Behöver ha del fyra i serien typ NU!

Titel: Wicked
Författare:  Sara Shepard  
Serie: Pretty Little Liars #5
Språk: Svenska/Engelska
Antal Sidor: 340
Betyg: 1 2 3 4 5
Tankar och funderingar:
Jag hade tydligen läst den här boken tidigare för jag kände igen ungefär hälften. Självklart kommer en ny "A" när den andra dog, vad trodde dom egentligen - att allt bara skulle gå tillbaka som förut?
Tycker så otroligt synd om Aria. Emily börjar jag bli irriterad på, så what att du tycker om både killar och tjejer. Hanna är ju bara jobbig som bryr sig bara om att vara populär och Spencers familjesituation är ju bara för tragisk att man mår dåligt av att läsa om den.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar