söndag 10 februari 2013

Cover Characteristic - Chair(s)

Varje vecka anordnar Sugar and Snark Cover Characteristic där man anger sina 5 favoritomslag av veckans vald ämne. Veckans Cover Characteristic är: Chair(s).
Sjukt svårt! Jag tror jag googlade i evigheter innan jag hittade några, vet inte ens om de två sista räknas men ämnet är så svårt!



5. Irreplaceable - Stephen Lovely
 4. The Dragonbone Chair (Memory, Sorrow, and Thorn #1) - Tad Williams 



3. Silver Chair (Chronicles of Narnia #6) - C.S. Lewis
2. Cake (Blood Nation #1) - Derekica Snake


 

1.  A Game of Thrones (A Song of Ice and Fire #1) - George R.R. Martin 

3 kommentarer:

  1. sv: Skitsvårt. Och sen att det ska vara snygga omslag dessutom. :/ Jag gillar A Game of Thrones omslaget, synd att jag inte tänkte på det. :)

    SvaraRadera
  2. OHHHH, nice one on the Game of Thrones!!! Great picks! <3

    SvaraRadera
  3. Ooooh yes Game of Thrones!
    Thanks for joining in last week :)

    Sugar & Snark

    SvaraRadera