fredag 11 januari 2013

På senaste tiden har jag börjar spela World of Warcraft igen för att ha något att göra tillsammans med min pojkvän. Och tack vare det har inte mycket läsning blivit gjort, vilket inte är bra då jag har över 50 böcker i min att läsa hög. 

Har även fått hem min beställning från Amazon som jag ska visa er på söndag vilka böcker det blev. Jag har också fått hem ett paket/brev från The Book Depository, dock bara ena boken av två som jag beställde. Trodde jag skulle få den andra boken idag (fick paketet igår) då båda böckerna jag beställde skickades samma dag men bara ett få timmar ifrån varandra men icke sa nicke. Blir väl att jag får den på måndag nästa vecka förhoppningsvis, inte för det är så bråttom då jag har redan läst den boken på svenska. Men vill så gärna läsa om den innan jag börjar på del tre.  

För övrigt läser jag Clockwork Prince av Cassandra Clare som är helt underbar! Tror jag gillar The Infernal Devices mer än The Mortal Instruments, men de är väldiga nära varandra i alla fall. '




3 kommentarer:

  1. Kul med Wow!! Jag slutade dock spela för några månader sen, provade på Pandaria och levlade upp min priest men ledsnade till slut.
    Vad spelar du för race/class/lvl?
    /Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. just nu spelar jag resto shaman. Har en på både alliance och horde båda level 90 (tvingade en kompis att levla min alliance åt mig)

      Radera
  2. Åh den är så bra! Längtar så mycket efter sista delen!

    SvaraRadera