lördag 5 januari 2013

Imorgon bär det av till Tallinn för att bara slappna av och kanske lite billig shopping.
Vilket betyder att bloggen kommer stå tyst i ett par dagar, vet inte riktigt ifall det blir Stockholm efter resan eller om jag åker hem på direkten. Kommer kännas otroligt konstigt att inte sitta vid datorn i ett par dagar så vi får se om jag överlever.

Hoppas också att nästa vecka jag ska få mitt paket från Cdon, men självklart så är en bok slut och måste vänta på deras leverantör ska få in boken så jag kan få det. Och självklart måste det vara första boken i just den serien jag beställde hem. Hur otur kan man ha?! Hoppas ändå att det ska gå fort för jag vill så gärna läsa den boken. Och nej jag är så hemsk och tänker inte säga vilken bok det är. Det får ni reda på när jag får hem den.

4 kommentarer:

  1. Hoppas boken är hos dig när du kommer hem! Ha en underbar resa! :D

    SvaraRadera
  2. Åh nu blev jag jättenyfiken på vilken bok du väntar på! ;)

    Ha det bra i Tallinn! :D

    SvaraRadera
  3. Ha det så bra och hoppas boken kommer snart! Ser fram emot att få veta vilken det är! ;D

    SvaraRadera
  4. Hoppas du har haft kul i Stockholm! Fin stad, min stad. :P (den där andra behöver vi inte nämna vid namn) haha, staden-som-inte-får-nämnas-vid-namn ^^

    SvaraRadera