fredag 14 juni 2013

tag: 5 Books To Movies-Tag

För ett tag sedan blev jag taggad av Elin fån Bokparadiset att göra 5 Books to Movie.
Förlåt att det har tagit en sån tid men jag har varit tvungen att tänka vilka böcker jag skulle välja. Var faktiskt riktigt svårt för många böcker jag skulle vilja bli en film är nu på väg att bli film. Men efter mycket tänkande har jag nu kommit på 5 böcker jag skulle vilja se som film/tv-serie. 
Är dock ganska lat och orkar inte skriva varför jag valde just de här böckerna, jag vill helt enkelt bara se dom som film eller tv-serie. 


1.  Shadow Falls serien av C.C. Hunter

2. Legend serien av Marie Lu
3. Shatter Me serien av Tahereh Mafi 

4. Mara Dyer serien av Michelle Hodkin
5. Ten av Gretchen McNeil

 Jag kommer inte tagga någon speciel utan taggar alla som inte har gjort den här taggen än. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar