lördag 29 juni 2013

Stacking the Shelves [13]


Började hos Tynga's Reviews. Stacking the Shelves  handlar om att man delar med sig av de böcker som vi har utökat våran bokhylla/boksamling med. Det kan vara böcker man har köpt i butik eller online, bok man har fått från kompis, lånat från biblioteket eller kanske en e-bok som man har köpt/fått. 

I torsdag tror jag det var var jag på biblioteket i Hallsberg, är väldigt sällan där för de har inte sådär jätte stort utbud (nackdelen att bo i värsta hålan) men kom ändå hem med 10 böcker. Om jag ska vara ärlig så lånade jag mest alla dom för påsen man fick - biblioteket hade nämligen att om man lånar 10 böcker få man en snygg påse på köpet. Så vi får se hur många av böckerna faktiskt blir lästa.


Sommaren jag blev vacker (Summer #1) - Jenny Han
 Ingen sommar utan dig (Summer #2) - Jenny Han
Sommar för evigt (Summer #3) - Jenny Han
Vampire Kisses: The Beginning (Vampire Kisses #1-3) - Ellen Schreiber
Jellicoe Road - Melina Marchetta 


Häxmästaren (Legenden om Morwhayle #1) - Peter Bergting
Dödsritten - Maggie Stiefvater
172 Hours on the Moon - Johan Harstad
Glashuset (The Morganville Vampires #1) - Rachel Caine [vi ger den här boken en till chans]
Jane Eyre  - Seriealbum - Charlotte Brontë

Och påsen man fick! Kanske inte bästa bilden men jag är lat och orkar inte ta om bilden. Förlåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar