söndag 23 juni 2013

Stacking the Shelves [12]


Började hos Tynga's Reviews. Stacking the Shelves  handlar om att man delar med sig av de böcker som vi har utökat våran bokhylla/boksamling med. Det kan vara böcker man har köpt i butik eller online, bok man har fått från kompis, lånat från biblioteket eller kanske en e-bok som man har köpt/fått. 

Den här veckan har jag inte riktigt fått hem några fysiska böcker men tänkte istället visa vilka böcker jag har fått från Netgalley de närmsta två veckorna. NetGalley är en tjänst för att sprida kommande titlar till läsare. Om du är en recensent, bloggare, journalist, bibliotekarie, bokhandlare, lärare, eller i media, kan du använda NetGalley gratis för att be och läsa titlar innan de publiceras.


The Necromancer's Apprentice - R.M. Prioleau
Mortality (The Hitchhiker Strain #1) - Kellie Sheridan
Secret for a Song - S.K. Falls
Ignite (Ignite #1) - Erica Crouch
Souls of the Stones Omnibus (Souls of the Stones #1-3) - Kelly Walker
The Wrong Girl (Freak House #1) - C.J. Archer
Spartan Frost (Mythos Academy #4.5) - Jennifer Estep
Midnight Frost (Mythos Academy #5) - Jennifer Estep
Crown of Midnight (Throne of Glass #2) - Sarah J. Maas

2 kommentarer:

  1. Jag är så glad över att du fick mig att börja använda Netgallery! Finns så många bra böcker där som man bara hoppas att man ska få! :D

    SvaraRadera
  2. Jag blev medlem i Netgalley för någon vecka sedan och hoppas jag får läsa några av böckerna som jag vill läsa :D

    SvaraRadera