lördag 8 juni 2013

Stacking the Shelves [10]


Började hos Tynga's Reviews. Stacking the Shelves  handlar om att man delar med sig av de böcker som vi har utökat våran bokhylla/boksamling med. Det kan vara böcker man har köpt i butik eller online, bok man har fått från kompis, lånat från biblioteket eller kanske en e-bok som man har köpt/fått. 


 Så den här veckan har jag fått hem 3 böcker, 2 recex och en bok ifrån söta Cecilia, du ska få en present av mig också! Skickar den på måndag eller tisdag för jag orkar inte gå till posten försen jag har annat att hämta ut. Jag har lite mer recex på väg hem men tyvärr hann dom inte komma hem den här veckan så dom borde komma nästa vecka. Varför gå flera gånger när man bara behöver gå en gång, måste ju vara smart!


Den röda handsken (Berörarna #2) - Holly Black
Den vita katten (Berörarna #1) - Holly Black
Hounded (The Iron Druid Chronicles #1) - Kevin Hearne


1 kommentar:

  1. Jag hoppas att du i slutet kommer att gilla Hounded, trots alla jobbiga namn att hålla reda på! :P

    En present? Va kul! Ser verkligen fram emot den! :D

    SvaraRadera