lördag 15 juni 2013

Stacking the Shelves [11]


Började hos Tynga's Reviews. Stacking the Shelves  handlar om att man delar med sig av de böcker som vi har utökat våran bokhylla/boksamling med. Det kan vara böcker man har köpt i butik eller online, bok man har fått från kompis, lånat från biblioteket eller kanske en e-bok som man har köpt/fått. 


Den här veckan fick jag hem ett paket från Harquelin. Tror de flesta redan vet vilka böcker det är för jag har sett att flera stycken bokbloggare har fått hem samma paket. Tack så mycket igen Harquelin!
Dock kommer jag inte läsa erotik böckerna, om ni har läst mitt tidigare inlägg jag har gjorde den här veckan vet ni varför. Klicka här om du har missat det.
Väntar nu bara ett paket ifrån Styxx men de verkar var lite sega, men men här är i alla fall böckerna:


Magin (Study #2) - Maria V. Snyder
Giftet (Study #1) - Maria V. Snyder
Nattfjärilen (Maleficiumtriologin # 1) - Saskia Walker 
Häxmästaren  (Maleficiumtriologin # 2) - Saskia Walker
Havsdrottningen  (Maleficiumtriologin # 3) - Saskia Walker
Tyst - Hannah Harrington
Alice i Zombielandet (Berättelsen om Underlandet #1) - Gena Showalter
De Odödligas Regler (Edens Blod #1) - Julie Kagawa 

3 kommentarer:

  1. Samma bookhaul som jag fick i veckan :D

    SvaraRadera
  2. Giftet och Magin är så grymt bra!!!!! :D

    SvaraRadera
  3. Många som fått paket från Harquelin har jag sett!

    SvaraRadera