söndag 7 juli 2013

Läs-alot-2013 sammanfattning

Antal lästa böcker: 6 + 1 novell
  1. Dead Ever After (Sookie Stackhouse #13) - Charlaine Harris
  2. The Summer I Turned Pretty (Summer #1) - Jenny Han 
  3. It's Not Summer Without You (Summer #2) - Jenny Han 
  4. We'll Always Have Summer (Summer #3) - Jenny Han 
  5. Chosen at Nightfall (Shadow Falls #5) - C.C. Hunter
  6. Glaspärleresan (Landet innanför #1) - Maud Mangold
  7. The Prince (The Selection #0.5) - Kiera Cass 
Antal lästa sidor: 2080 (om man räknar de fem dagar jag läste så blir det 416 sidor per dag) 
Antal avslutade serier: 3
Uppfyllda mål: Läsa minst 6 böcker, Avsluta minst 2 serier, en omläsning, inte spelat sims på hela veckan

Jag älskade läs-aloten - gör det verkligen om den igen inom en snar framtid! 
Dock kunde jag inte läsa alla dagar i veckan vilket känns lite surt, men syster ryster kom hem till mamma och ville självklart träffa henne. Men hann ändå med alla mål jag hade, skulle dock vara kul och sett hur många böcker jag skulle ha klarat av om jag läste varje dag - var i och för sig bara två dagar jag inte läste men man vet aldrig vad man får för ryck. Jag kanske skulle läst 100 böcker på en dag *host host*. 

Tack så mycket Anna och Emilie för ni höll i läs-aloten. Hoppas det här blir en tradition!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar