onsdag 9 januari 2013

I min brevlåda [1]

Tyckte det var dags att få ett ordentligt namn på sådana här inlägg så kom på det riktigt fyndiga namnet "I min brevlåda". Min fantasi bara sprudlar tycker ni inte det?

Först så är det tre böcker jag köpte när jag var i Stockholm och var på underbara SF bokhandeln. Tyvärr så var jag så dum och köpte del 9 i The Hallows av Kim Harrison. Blir att beställa hem resten av delarna i framtiden. 

Angelfire - Courtney Allison Moulton  
Unearthly - Cynthia Hand  
Pale Demon - Kim Harrison

Och idag kom mitt efterlängtade (har väl bara väntat i några dagar men ändå). Först skulle inte första boken i serien komma försen om flera veckor men det visade sig att cdon fick in boken snabbare än de trodde. Så ibland har man tur!
Boken jag pratar om är alltså Beautiful Creatures av Kami Garcia. Hela serien är så sjukt fina så jag avlider lite. Tror tredje boken är inte samma bokförlag men de matchar skit bra ändå. Ryggarna är precis lika dana och jag kan inte sluta titta på dom. 


Beautiful Creatures - Kami Garcia 
 Beautiful Darkness - Kami Garcia 
 Beautiful Chaos - Kami Garcia 
 Beautiful Redemption - Kami Garcia 
The Selection - Kiera Cass

Det var allt den här gången. Borde få mitt paket från Amazon nästa vecka sen blir det nog lite mindre. Skulle vilja säga köpstopp men det kan man ju aldrig hålla. Bokrean är ju inte långt bort och så är det ju min födelsedag i mitten av februari också. Så jag får helt enkelt bara säga mindre. 


6 kommentarer:

  1. Beautiful Creatures böckerna är ju sjukt snygga. Blir ju sugen på att läsa dem bara på grund av den anledningen :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. det var endast därför jag beställa hem dom, men många säger ju att serien är bra så det är alltid ett plus.

      Radera
  2. Hmm, intressant... Vars har du funnits med din bokblogg?! Välkommen anyway, om du nu är ny här :D Awesome blogg!

    Mjeh, var ganska kritisk mot tredje boken så antagligen därför som jag inte var så förtjust i den :3

    SvaraRadera
  3. Förutom boken av Kim Harrison (som jag inte läst) så älskar jag alla böckerna du köpt! :)

    SvaraRadera