tisdag 13 augusti 2013

Vampire Academy/Blood Sisters photos

Tre bilder ifrån Vampire Academy/Blood Sisters filmen släpptes idag.
Jag blir så taggad och lycklig när jag ser dom!
Har också för mig att vi skulle få trailern nästa vecka men jag kan också ha drömt det, skulle vara typiskt mig om det var så.

14 februari 2014 kan inte komma snabbt nog!

http://www.usatoday.com/story/life/movies/2013/08/13/vampire-academy-movie-first-look/2642827/

http://www.usatoday.com/story/life/movies/2013/08/13/vampire-academy-movie-first-look/2642827/

http://www.usatoday.com/story/life/movies/2013/08/13/vampire-academy-movie-first-look/2642827/



7 kommentarer:

  1. Åhh! Längtar! Jag har också för mig att typ en trailer ska komma ganska snart, om det är nästa vecka vet jag inte, men förhoppningsvis! Sedan kan de ju vara en kort teaser trailer bara men ändå!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte ens läst böckerna och är redan taggad! Hoppas trailern kommer nästa vecka ;D

    SvaraRadera
  3. Längtar ihjäl mig snart! Hoppas att trailer kommer ut snart!
    Är den blonda tjejen på första bilden Lissa??
    För jag är i så fall besviken. Föreställde mig verkigen inte så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp det är Lissa, föreställde mig inte heller Lissa som så men det blir nog bra ändå :)

      Radera
  4. Kan man annat än längta sig gråhårig?;)

    SvaraRadera
  5. Trailern kommer idag. Den 14:e. Amerikansk tid, så senare i eftermiddag/kväll/natt - man vet inte riktigt när men den ska komma!

    SvaraRadera