lördag 25 maj 2013

Stacking the Shelves [9]


Började hos Tynga's Reviews. Stacking the Shelves  handlar om att man delar med sig av de böcker som vi har utökat våran bokhylla/boksamling med. Det kan vara böcker man har köpt i butik eller online, bok man har fått från kompis, lånat från biblioteket eller kanske en e-bok som man har köpt/fått. 


Tänkte visa upp alla böcker jag har fått hem under min blogg uppehåll. Hade tänkt först att spela in en bookhaul men när pojkvännen är hemma hos mig så känns det lite jobbigt att spela in när han tittar. Så kanske nästa gång. Förlåt för de suddiga bilderna, det är tagen med mobilkamera som inte är den bästa.


Strange Angels and Betrayals (Strange Angels #1-2) - Lili St. Crow
Burn Bright (Night Creatures #1) - Marianne de Pierres
Fragments (Partials #2) - Dan Wells
Shades of Earth (Across the Universe #3) - Beth Revis 
Die for Me (Revenants #1) - Amy Plum 
Until I Die (Revenants #2) - Amy Plum 


Kiss of Frost (Mythos Academy #2) - Jennifer Estep 
Touch of Frost (Mythos Academy #1) - Jennifer Estep
Grave Mercy (His Fair Assassin #1) - R.L. LaFevers
Sweet Evil (The Sweet Trilogy #1) - Wendy Higgins
Darkness Before Dawn (Darkness Before Dawn Trilogy #1) - J.A. London
Succubus Blues (Georgina Kincaid #1) - Richelle Mead 

Glömde även bort att jag hade fått hem The Eternity Cure av Julie Kagawa och jag är för lat för att ta om bilderna.


Jag har även blivit med läsplatta också. Tänkte göra ett eget inlägg i framtiden då jag berättar vad jag tycker om plattan och andra saker, men kan säga hittills att jag älskar den!
För er som undrar vad för platta det är så är det en Sony PRS-T2.

10 kommentarer:

  1. Jag är helt kär i min läsplatta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag skulle kunna gifta mig med min platta faktiskt ^_^

      Radera
  2. Ser ut som många bra böcker :) Och yay för en läsplatta!

    SvaraRadera
  3. Jag har taggat dig!

    http://bokparadis.blogg.se/2013/may/bok-blir-film-tag.html#comment

    SvaraRadera
  4. Gud vad många bra böcker det ser ut att vara!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev lite besviken på Grave Mercy men hoppas resten är superbra. ^^

      Radera
  5. Oj, vad modigt att beställa hem flera i samma serie med en gång! :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör jag hela tiden, borde egentligen inte göra det men blir så automatiskt för mig :)

      Radera