fredag 3 maj 2013

en paus

I flera dagar har jag bara inte haft orken att blogga utan det har mer varit som en tvång att få ut inlägg. Så därför har jag nu tänkt mig att ha en liten paus från bloggandet för att få tillbaka kärleken till bloggen.
Jag vet inte hur länge pausen kommer att vara hålla men under tiden kommer inga inlägg att bli publicerade (tags, bookhauls och annat kul kan slinka förbi). 
Men oroa er inte, jag kommer fortfarande vara kvar och läsa alla bloggar jag följer så så lätt blir ni inte av med mig!

Ni kan fortfarande nå mig på (adda/lägg gärna till mig också) på GoodreadsFacebook och Twitter

Puss och Kram
Maddie

8 kommentarer:

  1. kommer att sakna fina inlägg! Men det är ju bättre att du tar en paus och senare kommer tillbaka, än att du fortsätter att tvinga din själv att blogga tills du helt lägger av och jag aldrig får läsa mer av dig igen!
    Ha så trevligt med läsandet under pausen! :)
    Svar; Hoppas jag också! :) Mitt problem är bara att boken jag fick hem har en liten skada på framsidan... Det är typ minimalt, men jag stör mig på det ändå!

    SvaraRadera
  2. Vet hur de kan kännas, så ja ta en paus så du kan komma tillbaka och tycka att det är kul igen =)

    SvaraRadera
  3. Ja vi kommer sakna dig(!) men som sagt är det nog bäst att ta en paus och sen komma tillbaka när du tycker det är kul igen!

    SvaraRadera
  4. Du får se det positivt, nu får du kanske mer tid till att läsa alla böcker du kan skriva om sen ;)

    SvaraRadera
  5. Är bra med en paus så att du kan vila upp dig ordentligt. Väntar med spänning på din come back :)

    SvaraRadera
  6. Jag saknar dig redan! <3 :)

    SvaraRadera
  7. Det kan vara nyttigt att ta bloggpauser ibland, bara för att få tillbaka blogglusten. Hoppas du kommer tillbaka snart! <3

    SvaraRadera
  8. Svar; Kanske ska börja med tv-serien ändå! :) Om det ändå är så olikt mellan bok-serien och tv-serien kan jag ju knappast bli spoilad (heter det så?) genom att läsa böckerna! ;)

    SvaraRadera