tisdag 27 november 2012

Bokpaket.

Ännu en till bokpaket har kommit, känns som jag får en minst varje vecka. Inte för jag klagar men min att lösa hög börjar bli ganska så stor nu...
Var också första gången cdon skickade snabbt, beställde den in i lördags och den kom idag. Så snabbt har cdon ALDRIG skickat mina böcker. Tur eller har dom helt enkelt blivit bättre?



Wolfbane - Andrea Cremer
Bloodrose - Andrea Cremer
The Wolves of Mercy Falls (Shiver, Linger and Forever) - Maggie Stiefvater

Förra veckan fick jag också paket från cdon men har glömt bort att berätta om det. Efter blivit helt tokig i Cassandra Clares böcker så tyckte jag att jag behövde ha de böcker jag inte hade hemma. De är ju bara för grymt snygga. 


City of Fallen Angels - Cassandra Clare
City of Lost Souls - Cassandra Clare 
Clockwork Angel - Cassandra Clare 
Clockwork Prince - Cassandra Clare 

Nu har jag bara ett paket från Adlibris som ska komma sen måste jag verkligen hålla mig ifrån att beställa hem böcker. Vilket förmodligen kommer leda till att när jag får mina julklapps pengar kommer köpa sönder böcker. Tror det är snart dags att planera en ny bokhylla så som jag håller på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar