söndag 25 november 2012

slut.

Vad tråkigt det är att man hade hittat en bokbox från nån hemsida men när man väl ska beställa hem den så är den slut.

Hände mig idag hade hittat en Pittacus Lore box som innehåll de tre första böckerna i hans I am number four serie som jag verkligen ville ha. Och när min pojkvän hade fått sitt studielån tyckte jag det var dags att beställa hem lite mer böcker (jag skäms nästan hur många böcker jag har beställt hem den här månaden) men när man klickar in på cdon så hittar man den ingenstans.

SÅ TRÅKIGT!

Hur som helst, blev att tröst beställa hem några andra böcker från både cdon och adlibris.

Jag tror snart jag måste ha en köp förbud. Tror jag har beställt hem snart 30 böcker den här månaden. Men vad gör man inte när man äntligen har pengar över för att göra det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar