måndag 11 februari 2013

och vinnaren är...

Först och främst tack till alla som var med i min tävling här på bloggen. Det här var min första tävling men det kommer inte bli den sista! Det var hela 19 st olika personer var med i den här tävlingen och det var kanske 14 mer än vad jag trodde skulle vara med så det var riktigt kul! 

Jag önskar att jag kunde skicka ett paket till alla som var med men jag är tyvärr inte så rik. Nej nu ska jag inte tjata mer utan nu ska vi få se vem som är vinnaren:


Paket 1 (Vampire Academy) går till LILITH - boktokig mamma med Borderline
Paket 2 (Nattens) går till Elisabeth

Grattis till er två jag har mejlat er och när jag får er adress så skickar jag iväg böckerna. 

Tack igen för alla som var med och tävla!

2 kommentarer:

  1. Ahahahahahahahahha, det här var intressant, för du har nämligen vunnit i min tävling också! Ahahaha! Slänger iväg ett mail till dig också om adressen, samtidigt som jag måste gratta dig och tacka. Hahaha!

    SvaraRadera