måndag 1 september 2014

Böcker som släpps i September som jag ser fram emot

Det här är några böcker som släpps under månaden September som jag set fram emot att läsa



Again - Lisa Burstein [22 September]


Rooms - Lauren Oliver [23 September]

Kommentarer: 
Under September släpps otroligt många böcker som jag vill läsa och de böckerna jag visar här är bara de jag ser fram emot mest att läsa.
De böcker jag ser mest fram emot är Stay with Me och One More Chance. Båda av de serien är mina favoriter när det kommer till New Adult så jag ser verkligen fram emot att läsa fortsättningen. One More Chance är nog den bok som jag ser fram emot mest av alla den här månaden om inte till och med det här året. Den tidigare delen i den serien slutade med en cliffhanger och det känns som jag har väntat år och dar för att få reda på vad som kommer hända med Harlow och Grant. 
Jag ser även fram emot Sacrifice, har väntat i över ett år på att få läsa sista boken i Elemental serien. Även fast Michael inte är min favorit av bröderna så tror jag det kommer bli ett epic slut.
Sen har vi även The Iron Trial som släpps nu den här månaden. Jag är egentligen inte så förtjust i middle grade böcker men hey Cassandra Clare har varit med och skrivit boken - vad mer behöver man säga?

Vilka böcker ser du fram emot i September?


3 kommentarer:

  1. Jag ser också fram emot The Iron Trial, Rooms, Sacrifice (jag är sjukt nyfiken på hur den här serien ska sluta) och Trial by Fire. Dessutom ser jag fram emot Heir of Fire av Sarah J Maas (fast den har väl du redan läst?), The Perilous Sea av Sherry Thomas, Unmade av Sarah Rees Brennan, och Lark Rising av Sandra Waugh, för att nämna några. Det släpps mycket böcker jag vill ha i september. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp hade turen att få Heir of Fire av netgalley precis innan de slutade acceptera mina förfrågningar :)

      Radera
  2. Sv: Hoppas du tycker om den :)

    SvaraRadera