lördag 2 mars 2013

Stacking the Shelves [1]

Jag kommer byta ut I Min Brevlåda mot Stacking the Shelves då alla böcker jag köper dyker ju inte precis ner i min brevlåda. 


Började hos Tynga's Reviews. Stacking the Shelves  handlar om att man delar med sig av de böcker som vi har utökat våran bokhylla/boksamling med. Det kan vara böcker man har köpt i butik eller online, bok man har fått från kompis, lånat från biblioteket eller kanske en e-bok som man har köpt/fått. 

Den här veckan har jag fått 7 nya böcker. Köpte fem nya böcker på Sf-bok rean, tekniskt sett så var bara fyra böcker på rean men en bok (den sista boken jag nämner under) fick slinka med ändå för jag har hört så mycket bra om den. 


Everneath (Everneath #1) - Brodi Ashton
Hallowed (Unearthly #2) - Cynthia Hand
Dark Parties - Sara Grant
Wings of the Wicked (Angelfire #2) - Courtney Allison Moulton
The Summoning (Darkest Powers #1) - Kelley Armstrong 

Sen har jag också bytt till mig två böcker


Wither (The Chemical Garden #1) - Lauren DeStefano
Själens osaliga längtan - Audrey Niffenegger


6 kommentarer:

  1. Kul att du hakade på Stacking the Shelves! :P Många intressanta och bra böcker den här veckan också ;)

    SvaraRadera
  2. Oh vilken rolig grej. Det måste jag helt klart haka på även om jag bara beställer böcker en gång i månaden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag du ska göra alltid lika kul att läsa om vilka böcker någon har fått hem :)

      Radera
  3. Åh, tänk om jag bodde i Stockholm och kunde ta del av sf-rean!! Det vore ju typ drömmen :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag åkte bara upp till Stockholm för att få vara en del av det :P

      Radera