lördag 13 oktober 2012

Början av starten.

 Jag vill  förvarna nu innan ni börjar läsa att jag är inte den bästa stavaren, och när det går snabbt så tänker jag inte alls och allt blir bara huller-om-buller. Min grammatik är också näst intill sämst.  

Jaha, då är man inne i blogg träsket då. Jag har bloggat förut om allt och inget men gav upp ganska snabbt, låt oss hoppas det inte kommer hända nu.

Orsaken till att jag började blogga är mest för att ha koll på alla bokbloggar jag följer, och med en egen blogg kommer det förhoppningsvis bli lite enklare. Jag förväntar mig egentligen inte många eller inga läsare/följare men om någon skulle titta förbi så är det bättre än jag hade hoppats.

Vänta! Jag kanske ska presentera mig innan jag börjar prata(skriva) om annat?
Mitt namn är Madeleine men kallas oftast för Madde eller Maddie. Jag är 21 år gammal och bor tillsammans med mina två katter i en jätte jätte liten lägenhet i Hallsberg, du vet den där tågstaden som alla tåg åker till?
Jag har länge varit en "boknörd", och började läsa böcker redan i tvåan och sedan dess har jag varit fast. Det har varit några perioder då jag min läslust har försvunnit men den kommer alltid tillbaka. Jag läser (nästan) allt, men min favorit har alltid varit Fantasy och YA paranormal romance.

Jag är också en väldigt stor tv-serie fantast och jag följer alldeles för många series för min hälsa. Jag förstår inte ens hur jag har tid med annat. Det är så många!

Ja, det är väl jag - tv-series och böcker. ^_^

// Maddie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar